Tjeep Mobil



Tjeep Mobil er gået konkurs. Det betyder at teleselskabet ikke eksisterer længere. Tjeep mobil havde fokus på lave priser, og priserne var absolut også i bunden. Teleselskabet havde sin opstart i 2016, og satsede, fra starten af, på at genstarte priskrigen på mobilabonnementer. Selskabet havde en del kunder efter blot ét enkelt år. Tjeep mobil´s forretningskoncept var at presse priserne i bund for at kapre kunder.

Et meget anderledes aspekt, ved Tjeep Mobils forretningsmodel, var at selskabet havde konkrete planer om at tilbyde gratis mobiltelefoni. En af måderne, hvorpå man kunne få et “gratis” mobilabonnement var med Tjeeps såkaldt Freebird-abonnement. Dette mobilabonnement hjalp med at sænke prisen, når kunderne accepterede at få en reklame i røret, når de ringede op. Mobilabonnementet kostede altså mellem 0 og 69 kr. alt afhængigt af, hvor mange reklamer, kunderne valgte at lytte til.



Tjeep Tele - nu overtaget af Greentel

Tjeep Tele var kendt for at være blandt de billigste på markedet når det kom til mobiltelefoni. Desværre måtte firmaet efter blot et års tid se sig slået af konkurrenterne og måtte derfor meddele at de var gået konkurs. Heldigvis var det forholdsvis hurtigt efter denne meddelelse et selskab, som reddede Tjeep Teles mobilkunder. Firmaet var Greentel fra Randers og de har nu for alvor forsøgt at føre de ting videre, som fungerede godt hos Tjeep Tele.  Så hvis du ønsker at få et mobilabonnement, hvor du ikke føler, at du betaler for meget hver måned, er du med stor sandsynlighed kommet til det rette sted. Greentel kan tilbyde dig et nyt mobilabonnement til konkurrencedygtige priser. Selvom det ikke er et af Danmarks største udbydere på markedet, er det et selskab, der for alvor kan følge med de helt store spillere konkurrencemæssigt.

Find det billigste abonnement uden at gå på kompromis med kvaliteten


At skulle gå på kompromis med kvaliteten af ens mobilabonnement, er ikke noget som nogle ønsker at gøre. Vi kender alle oplevelsen af ikke at have noget net, og man derfor ved at man hverken kan komme i kontakt med folk, og omvendt de kan ikke komme i kontakt med en. Ved at man ikke har net, kan man føle sig isoleret fra omverdenen, og det kan i værste fald også skabe bekymring hos ens nærmeste, hvis de ikke kan få fat i en. Derfor ønsker alle brugere at have et abonnement, så giver bedst mulighed for at have net uanset hvor du befinder dig. Hos Greentel gås der ikke på kompromis med signalet, og du vil kunne mærke at netværkskvaliteten her er lige så god som den var hos Tjeep Tele. Greentel ved hvor meget det betyder for deres kunder, at de har net og kan kommunikerer uanset hvor de befinder sig, og derfor arbejder de også på at kunne tilgodese kundernes behov.