Call Me mobilabonnementer

Få masser af data og billige priser med Call Me


Perfekt til familiens mindste

Tale

5 timers

Data DK

5 GB

Data EU

0 GB
Double Tick Oprettelse 0 kr.
Double Tick Ingen binding
Double Tick Telenor/Telia Netværk

79 kr.

Pr. md.

Bestil nu
Halv pris året ud

Tale

Fri

Data DK

80 GB

Data EU

12 GB
Double Tick Oprettelse 0 kr.
Double Tick Ingen binding
Double Tick Telenor/Telia Netværk

129 kr.

Pr. md.

Bestil nu
Halv pris året ud

Tale

Fri

Data DK

Fri

Data EU

25 GB
Double Tick Oprettelse 0 kr.
Double Tick Ingen binding
Double Tick Telenor/Telia Netværk

199 kr.

Pr. md.

Bestil nu
Derfor kan du trygt bruge Mobilabo

På Mobilabo arbejder vi for at give dig overblik over mobilabonnementer. Vi rangerer udbyderne efter faktorer som popularitet, pris, ekstra features, vores kommisionssats mm. Vi bliver kompenseret for at sende kunder til samarbejdspartnere, og er ikke nødvendigvis det fulde billede af markedet. Læs mere her

INDHOLDSFORTEGNELSE
Se mere

Call Me kører på Telias netværk, hvilket er et netværk med utrolig gode anmeldelser og stor kundetilfredshed. Selskabet er et af de udbydere med flest master rundt omkring i Danmark, som gør det muligt, at du hele tiden er sikret en god forbindelse - også selvom du befinder dig i skoven eller ude på landet. Call Me ønsker nemlig ikke, at der skal gøres forskel på kvaliteten uanset hvor du bor. En fra landet har lige så meget ret til en god forbindelse, som dem der bor inde i byerne. Call Me dækker hele Danmark med en god dækning hvilket også afspejler at kunderne er glade og uden bekymringer for om de mister forbindelsen.

 
 

Dan dig et overblik på Call Me selvbetjening

Som en ekstra service til vores kunder, har vi en selvbetjening, hvor man kan danne sig et overblik over diverse ting som vedrører din mobil og dit mobilabonnement. Det kan både være over ens eget abonnement og forbrug, men der vises også andre abonnementer, hvis du lige pludselig får nye behov.

Du kan også inde under selvbetjeningen se når der kommer nye mobilmodeller og derigennem blive opdateret på hvilke mobiler der er at finde på markedet. Samtidig vil du også se en beskrivelse af de forskellige mobiler, som derigennem kan give dig den information, som du har brug for til at finde ud af hvilken en mobil du bør vælge.

Det kan nemlig være en særlig stor fordel, at blive klog på ens ønsker til hvad ens mobil og dens abonnement skulle kunne, inden man går ud og investere i noget.

Selvbetjeningen kan også bruges, hvis du ønsker at sammenligne priser. Det kan både være prisen på dit abonnement, men også prisen på de nye telefoner der sælges.

Det er træls at betale for meget, og derfor ønsker Call Me DK også at give dig de bedste muligheder for, at du ikke ender med at betale overpris, og måske endda også ende op med en mobil, som muligvis ikke matchede de ønsker og behov på den måde som du troede den ville. Du kan lave en mobilabonnement sammenligning her.  

blur-blurred-background-bokeh-cellphone

 

Hvis du sammenligner priser kan du se hvad du bør vælge

En prissammenligning samt en research er derfor altid en god ide, inden du går ud og køber en ny mobil eller skifter dit abonnement. Ved at du laver et godt forarbejde og undersøger markedets muligheder, vil du blive mere bevidst om, hvad du gerne vil have og hvad du ikke vil have.

For lave priser er ikke altid det samme som en god oplevelse. Nogle abonnementer kan nemlig godt være så billige, at det smitter af på kvaliteten. Så kan det godt være, at du ikke skal betale ret meget i din månedlige mobilregning, men hvad er det ved, hvis du ikke har nogen forbindelse halvdelen af de steder du færdes?

Call me går ikke på kompromis med kvaliteten. Vi er nemlig godt klar over, hvor irriterende det kan være, ikke at kunne kommunikere når man har brug for det. Derfor er en god kvalitet og god forbindelse det helt store fokuspunkt.

Men selvom at Call me ikke vil gå på kompromis, ses de stadig blandt de billigste mobilabonnementer i Danmark. Du kommer derfor ikke til at betale overpris, selvom du gerne vil have et abonnement der virker. Tværtimod arbejder vi for at holde priserne i bund og at kunne konkurrere med de helt billigste med det fokus, at det ikke skal smitte negativt af på kvaliteten.

I forbindelse hermed ses der også en mulighed for at få et mobilt bredbånd i særklasse. Der ses altså en mulighed for at kunne tage bredbåndet med dig på farten og stadig have lige så god forbindelse, som hvis du var hjemme.

Ofte stillede spørgsmål

Hvem ejer Call Me?

Call Me er ejet af Telia som er et svensk firma. Call Me blev opkøbt i 2007.

Hvornår blev Call Me grundlagt?

Call Me blev grundlagt i 1997. Dengang hed firmaet Debitel Danmark og ændrede først navn til Call Me i 2008.

Hvilket netværk bruger Call Me?

Call Me bruger TT-netværket som er ejet og drevet af Telia og Telenor.

Hvilken Trustscore har Call Me på Trustpilot?

Call Me har en Trustscore på 3,8 / 5 på Trustpilot, baseret på 18.905 anmeldelser.